Wat is de levertijd voor mijn bestelling?

Nadat je je bestelling hebt betaald, sturen wij je aankoop via DHL of PostNL naar je toe. Wij verzenden bestellingen die via standaard pakketdienst gaan altijd binnen 1-2 werkdagen. (Tenzij dit anders vermeld staat via een pop-up/banner op de website) Daarna is het afhankelijk van de vervoerder wanneer je je bestelling ontvangt.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

De verzendkosten zijn gratis bij een besteding vanaf €75,- Anders zijn de verzendkosten €5,95 (standaard pakket) €6,45 (groot pakket) of €3,44 wanneer het een brievenbuspakketje betreft. Zodra wij jouw aankoop hebben verstuurd, krijg je van ons een track & trace nummer toegestuurd. Hiermee kun je jouw pakketje volgen.

Ik wil mijn bestelling nog wijzigen, kan dat?

Je kunt de order alleen via mail vosdecoboutique@gmail.com wijzigen of annuleren (mits deze nog niet is verwerkt) en dan een nieuwe bestelling plaatsen. We zullen je hierin zo snel en goed mogelijk proberen te helpen. 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

De bevestigingsmail kan soms helaas in de spam van de mail belanden. Het kan ook voorkomen dat je e-mailadres niet goed is ingevuld, waardoor je geen update-mails ontvangt. Check dit goed tijdens het bestelproces. Wanneer je daadwerkelijk geen bevestigingsmail hebt ontvangen maar het bedrag wel van je bankrekening is afgeschreven, betekent het dat wij de bestelling hebben ontvangen. De bestelling is goed doorgekomen in het systeem en wij gaan hiermee aan de slag. Het ordernummer is te vinden op je bankafschrift. Mocht je hier toch echt over twijfelen? Neem dan contact met ons op via vosdecoboutique@gmail.com

Wanneer krijg ik mijn track & trace link?

Het pakket wordt ingescand in het sorteercentrum van DHL of PostNL. De e-mail met de track & trace link wordt dan automatisch verstuurd zodra dit daar is verwerkt.

Kan ik bij jullie retourneren?

Het kan voorkomen dat je bestelling niet naar wens is. 
Mocht dit voorkomen, willen we je graag vragen om een mail te sturen naar vosdecoboutique@gmail.com


Vertel hierin waarom je het artikel wil annuleren en wanneer je deze wil terugzenden.


Daarna kun je het pakket zelf retouneren via een gekozen pakketpunt. De retourneerkosten zijn voor eigen rekening.

 

Is er schade aan het product, is de retourzending incompleet of is het product aantoonbaar veelvuldig gebruikt? Dan kunnen wij het product niet meer gebruiken en wordt (een gedeelte van) het bedrag niet terugbetaalt.
 

Wij checken alle producten voordat we deze verzenden en retour ontvangen. Het kan voorkomen dat tijdens het vervoeren en bezorgen schade wordt toegebracht aan het product of de verpakking. Ontvang je een incomplete bestelling of een bestelling met (aantoonbare) schade? Neem dan direct contact met ons op. 

Je ontvangt het aankoopbedrag van je artikel binnen 5 werkdagen terug op je betaalrekening.